کد خبر : ۱,۱۵۱
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵
فعالیت های سپاه پاسداران در جبهه های مختلف به منظور پاسداری از مرزهای آبی سرزمینمان ، امنیت را برای مردم کشور و علی الخصوص جزیره مقاوم خارگ به ارمغان آورده است.
مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با سرهنگ مسعود فروتن ، فرمانده جدید و پرسنل سپاه خارگ دیدار کردند .

دکتر مهدی باقری رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با تبریک فرارسیدن دهه فجرانقلاب اسلامی و تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه ، اظهار داشت : نیروهای جان برکف سپاه پاسداران علی الخصوص سپاه دریایی خارگ مصداق بارز ایثار و فداکاری اند . مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ آمادگی کامل خود را جهت هرگونه همکاری و تعامل با این یگان مقدس اعلام می دارد .


عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز در سخنانی سپاه دریایی را یکی از نقاط قوت نظام خواندند و افزودند : فعالیت های سپاه پاسداران در جبهه های مختلف به منظور پاسداری از مرزهای آبی سرزمینمان ، امنیت را برای مردم کشور و علی الخصوص جزیره مقاوم خارگ به ارمغان آورده است.

مدیریت شهری خارگ در کنار برادران سپاهی با افتخار به امر مقدس خدمت رسانی به هم میهنان و خاصه شهروندان جزیره مشغول بوده و این نعمت را توفیقی بس بزرگ می داند .



دکتر لطف اله علی پور نایب رئیس شورای اسلامی خارگ : خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سپاه دریایی ، همانطور که در گذشته با رشادت و دلیری های خود از آبهای نیلگون خلیج فارس محافظت نمودند ، با تکیه بر منویات فرماندهی کل قوا ، ایران اسلامی را از گزند دشمنان در امان نگه داشته اند.


سرهنگ فروتن با بیان اینکه همه ما مسئولان خدمتگزاران جامعه اسلامی در خارگ اعضاء یک پازل هستیم که هدف و رسالت همه ما دفاع از آرمانهای انقلاب و خدمت رسانی به ولی نعمتان جامعه اسلامی است ، ایشان با ابراز خرسندی از حضور در جزیره و توفیق خدمت به مردم شریف خارگ ، از مجموعه شهرداری و شورا به پاس حضور و دلگرمیشان تشکر کردند .


در پایان این نشست صمیمانه ،مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ با تقدیم لوح و هدیه از سرهنگ فروتن تقدیر بعمل آوردند .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید