کد خبر : ۱۰,۵۱۷
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۲۵
مسکن ملی، طرحی که خارگی ها در آن جایی ندارند
خارگ نیوز: طرح مسکن ملی با هدف ساخت 400 هزار واحد برای دهک‌های متوسط جامعه در شهریور ماه سال گذشته به صورت پایلوت در استان کرمان آغاز و ثبت نام مرحله اول طرح نهایی برای همه استان‌ها از آبان ماه گذشته انجام شد.
به گزارش خارگ نیوز، طرح مسکن ملی با هدف ساخت 400 هزار واحد برای دهک‌های متوسط جامعه در شهریور ماه سال گذشته به صورت پایلوت در استان کرمان آغاز و ثبت نام مرحله اول طرح نهایی برای همه استان‌ها از آبان ماه گذشته انجام شد. در پایان مرحله اول حدود ۱۴۰ هزار نفر در کل کشور واجد شرایط شناخته شده‌اند.
جزیره خارگ بعنوان یکی از مراکز صنعتی کشور بشمار می رود و اکثر ساکنین خارگ از دهک های متوسط جامعه می باشند ولی به دلایل نا مشخص از این طرح جامانده اند. 
و متاسفانه خارگی ها از این ظرفیت نیز برای خانه دار شدن بی بهره مانده اند.
 
براساس این گزارش، در حالی که ساخت 400 هزار واحد و افتتاح اولین پروژه‌های آن پس از گذشت حدود یک سال هنوز به نتایج اولیه هم نرسیده، کمیسیون عمران قرار است طرح دو فوریتی ساخت سالانه یک میلیون واحد تا چهارسال(چهار میلیون واحد) را به صحن مجلس ببرد.
چند روز قبل البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در این خصوص به  گفت: طرح دو فوریتی برای خانه‌دار کردن اقشار ضعیف‌پذیر آماده شده که براساس آن طی چهار سال آینده برای هر سال یک میلیون واحد ساخته و تحویل متقاضیان داده شود.
 
در خصوص علت به تاخیر افتادن وعده افتتاح مسکن ملی از وزارت راه‌وشهرسازی سوال شد اما بدون پاسخ ماند، باید دید که آیا وعده وزیر اجرا می‌شود و بالاخره مسکن ملی افتتاح می‌شود؟
 
 
 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید