کد خبر : ۸,۳۰۰
۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۰
۲۱ میلیارد ریال وام کم‌بهره به واحدهای صنفی استان بوشهر پرداخت شد
خارگ نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۴۳۵ واحد صنفی آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان بوشهر معرفی شدند که تاکنون ۲۱ میلیارد ریال به متقاضیان مربوطه پرداخت شده است.
به گزارش خارگ نیوز، سید حسین حسینی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت صنوف آسیب دیده با تاکید بر نقش مهم رعایت پروتکل در جلوگیری از بروز بیماری اظهار داشت: تنها راه مصون ماندن از بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک است.
 
وی با بیان اینکه تولید ماسک در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: در این راستا کارگاه‌های متعدد راه‌اندازی شده و به‌زودی کارخانه صنعتی در این عرصه وارد مدار تولید می‌شود.
 
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به وارد شدن آسیب به صنوف مختلف به سبب ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در جریان انتشار کرونا به مشاغل گوناگون آسیب‌هایی وارد شد و کسب و کارها خسارت دیدند.
 
حسینی از پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد و بیان کرد:  تسهیلات حمایتی کم بهره برای واحدهای صنفی تخصیص یافت و در حال پرداخت است.
 
وی از معرفی واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی خبر داد و افزود:  435 واحد صنفی آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر برای دریافت 345 میلیارد ریال تسهیلات به  بانک‌های عامل استان بوشهر معرفی شده است.
 
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: این واحدهای صنفی از طریق سامانه www.kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند و برای دریافت تسهیلات مربوطه به بانک‌های عامل معرفی شده است .
 
حسینی، با بیان اینکه این تسهیلات به منظور جبران آسیب‌های وارد شده به مشاغل و حمایت از کسب و کارها تعیین شده است خاطرنشان کرد: تاکنون 21 میلیارد ریال به متقاضیان مربوطه ازطریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده و مابقی در حال اقدام است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید