کد خبر : ۷۱,۳۲۱
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵
ایمن سازی مجتمع خارگ پس از ۱۸ سال تأمین اعتبار شد
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ را ایمن سازی تأسیسات دانست و گفت: ایمن سازی مجتمع خارگ پس از ۱۸ سال تأمین اعتبار شد.
عباس غریبی صبح پنج شنبه در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ سیستم اطفا حریق مجتمع مخازن پایانه نفتی خارگ عملیاتی می‌شود، افزود: در حوزه امنیت تأسیسات نیز سیستم پایش تصویری و حفاظت الکترونیک در دست اجراست.
 
وی همچنین از تعمیرات خطوط دریایی حد فاصل گناوه تا خارگ خبر داد و ابراز داشت: با اجرای این برنامه‌ها هم ظرفیت صادرات افزایش خواهد یافت و هم ایمنی تأسیسات در حد مطلوبی قرار خواهد گرفت.
 
غریبی با بیان اینکه دنیا، ایران را با نام نفت، گاز و پتروشیمی می‌شناسند، افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از ذخایر عظیم نفت و گاز و صنعت پتروشیمی است که برگزاری این نمایشگاه نیز در همین راستا است.
 
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به حضور هزار و ۵۰۰ شرکت ایرانیِ فعال در نمایشگاه بیست و هشتمِ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ابراز داشت: برگزاری این نمایشگاه با تعداد ۱۵۰۰ شرکت داخلی قدرت و اقتدار ما را در معرض دید جهان قرار می‌دهد.
 
وی در مورد تعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با شرکت‌های دانش بنیان و ساخت داخل نیز اظهار داشت: این شرکت در حوزه استفاده از تجهیزات تولید داخل پیشتاز است.
 
غریبی با بیان اینکه هم اکنون تأسیسات اندازه گیری نفت خام در مناطق عملیاتی بومی سازی شده است، گفت: در حال حاضر توانستیم سیستم‌های کنترل، فلوکامپیترها و میترینگ را با استفاده از همین شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، حدود ۸۰ درصد بومی سازی کرده و هر روز بیشتر به سمت استفاده از تجهیزات ساخت داخل پیش برویم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید