کد خبر : ۷۱,۲۹۹
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۳۷
معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند
- فرماندار دیلم با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند، گفت: معلمان سکان داران علم و فرهنگ کشور هستند.

محمد اسدی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دیلم ضمن تبریک و تجلیل از مقام والای معلم، گرامیداشت این روز را تجلیل از ارزش‌ها دانست و گفت: ارزش و جایگاه معلم چنان والا است که خداوند به ابزاری که معلم در دستان خود برای علم آموزی دارند سوگند یاد کرده است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان این سرزمین دارند، افزود: امروزه سکان داران علم و فرهنگ معلمان هستند که می‌توانند باعث پیشرفت یک جامعه شوند و کشور را رو به جلو ببرند.

معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند

اسدی ادامه داد: دارا بودن کشوری بااقتدار، قوی، سالم و بالنده درگرو توجه به جایگاه آموزش‌وپرورش و توجه ویژه به معلمان است چراکه آموزش‌وپرورش جامعه را به کمال و سعادت می‌رساند و ارزش‌های اسلامی را در انسان و جامعه زنده می‌کند و آن را به سمت تعالی سوق می‌دهد.

وی افزود: کسب دستاوردهای مختلف در طول انقلاب نشأت گرفته از آموزش و تعلیم و تربیت همین معلمان است که در کنار توجه به آنان و رسیدگی به وضعیت معیشتی باید در فضاهای های آموزشی نیز با دقت بیشتری وارد شویم و مشکلات را رفع کنیم.

معلمان نقش بسزایی در آینده فرزندان کشور دارند

اجرای سرود، خاطره گویی معلمان بازنشسته، پخش کلیپ، و در پایان تجلیل از معلمان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید