کد خبر : ۷۱,۲۹۵
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۳
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز سه‌شنبه ۱۸ تا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت خنک می‌شود.
 طبق اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی شده است.
 
همچنین از بعدازظهر چهارشنبه۱۹ اردیبهشت تا اواسط روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت آسمان ابری و خنک (در ارتفاعات مه‌آلود) همراه با بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق) و وزش باد نسبتاً شدید همراه است و از بعدازظهر پنج‌شنبه با کاهش ناپایداری و ابر روبرو خواهیم بود.
 
بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران، آسمان در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و در بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده همراه است.
 
اما آسمان مازندران در روز شنبه ۲۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری و در روز  یک‌شنبه ۲۳ همین ماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس دما و در شب با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
 
طبق اعلام هواشناسی مازندران در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی شده است.
 
انتهای پیام
 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید