کد خبر : ۷۱,۲۹۴
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۳
مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.
«محمدرضا زارع» در این باره اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تاسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تاسیس ، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.
 
مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تاسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوییچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.
 
زارع ایجاد بستر ارایه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح های هفته ارتباطات بیان کرد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات یزد، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید