کد خبر : ۷۱,۲۹۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲
استاندار کرمان با بیان این مطلب که مشکلات آبی بیمارستان اعصاب و روان امام رضا (علیه السلام) با اصلاحاتی که انجام خواهد شد، رفع می‌شود، گفت: طی یک ماه و نیم آینده باید آب و گاز این مجموعه وصل شده باشد.
محمدمهدی فداکار امروز ۱۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت اعصاب و روان امام رضا (علیه السلام) کرمان با اشاره به مشکلات این بیمارستان اظهار کرد: مقرر شد راه دسترسی به این مجموعه توسط شهرداری احداث شود.
 
وی با بیان این مطلب که مشکلات آبی این بیمارستان با اصلاحاتی که انجام خواهد شد، رفع می‌شود، تصریح کرد: طی یک ماه و نیم آینده باید آب و گاز این مجموعه وصل شده باشد.
 
استاندار کرمان از مشکلات برقی بیمارستان اعصاب و روان امام رضا (علیه السلام) سخن گفت و افزود: در کرمان بیمارستان اعصاب و روان نداشته‌ایم و این اولین بیمارستان تخصصی اعصاب و روان کرمان است. بیمارستان شهید بهشتی یک مجموعه اداری در زمان قبل از انقلاب بود که به بیمارستان اعصاب روان تبدیل شده بود.
 
وی با اشاره به اینکه این بیمارستان مدت‌ها در دست احداث بود و فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، عنوان کرد: اکنون خیّر در کوتاه‌ترین زمان و طبق استانداردها این پروژه را احداث می‌کند.
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید