کد خبر : ۷۰,۸۱۹
۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶
همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم شده است
استاندار بوشهر با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات فراهم شده است گفت: برای مشارکت همه مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی امکانات لازم فراهم شده است.
احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ایجاد صندوق‌های اخذ رأی در همه مکان‌ها اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر حوزه گردشگری است که برای جمع‌آوری آرا مسافران و گردشگران صندوق‌های لازم پیش‌بینی شده است.
 
وی از پیش‌بینی انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: فعالیت هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات پرشور در نقاط مختلف استان بوشهر درخور تحسین است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته جاری باید در استان حضور داشته باشند اضافه کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان استان در حوزه‌های مختلف درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی، آب، برق و گاز در ۱۰ و ۱۱ اسفند در حالت آماده‌باش قرار دارند.
 
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز قرار داریم گفت: در این راستا ضمن تأمین مایحتاج عمومی مردم و مسافران نظارت برای کنترل قیمت‌ها تشدید شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید