کد خبر : ۷۰,۶۹۸
۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷
۲۳۰ دیدار مردمی در گناوه و دیلم انجام شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همراه با کاروان خدمت مسؤولان در گناوه و دیلم، با ۲۳۰ نفر از مردم در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دیدار انجام شد.
اکبر پورات صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همراه با کاروان خدمت مسئولان در میز خدمت شهرستان‌های گناوه و دیلم، با ۲۳۰ نفر از مردم این دو شهرستان در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دیدار چهره به چهره انجام شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شهرستان گناوه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان دیلم مبلغ ۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ضروری و درمان تخصیص داده شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین ۳۳ میلیون تومان در گناوه و ۶۹ میلیون تومان در شهرستان دیلم کمک بلاعوض انجام شد.
 
وی افزود: در این دیدارها دستور برقراری ۳ فقره حق پرستاری صادر شد و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی اختصاص داده شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در این دیدار فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.
 
وی عنوان کرد: مهم‌ترین موضوعات متقاضیان دو شهرستان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی و ثبت و اسناد بود که مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید