کد خبر : ۶۷,۷۷۶
۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۴
تحقق سیاست‌های اقتصاد دریاپایه در اولویت برنامه نیروی دریایی است
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با اشاره به سیاست‌های توسعه دریامحور بر اساس ظرفیت‌های دریایی و تأثیر آن بر اقتصاد کلان گفت: برای تحقق طرح‌های اقتصاد و علوم دریاپایه نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی آن را در اولویت قرار داده‌اند.
امیر سرتیپ دوم رضا کلهری در دیدار با فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تبریک روز نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی ایران نقش این نیرو در عرصه‌های مختلف نظام در 45 سال گذشته را ستود و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش نقش مهم و تأثیرگذاری در 8 سال دفاع مقدس داشت.
 
وی اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی متخصص و متعهد است و در دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.
 
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غیرت و معنویت را 2 عامل موفقیت ناو گروه 86 نیروی دریایی راهبردی دانست و تصریح کرد: ماندگارترین افتخارآفرینی نیروی دریایی راهبردی ارتش دریانوردی ناوگروه 86 بود که 8 ماه سختی و مجاهدت در دریا را پذیرفت و غیرت و معنویت 2 عامل اصلی این مجاهدت است.
 
کلهری  به اقتصاد دریامحور پرداخت و با بیان اینکه تحقق این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اضافه کرد: تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور بر اساس ظرفیت‌های دریایی و تأثیر آن بر اقتصاد کلان در اولویت برنامه‌ها است. طرح‌های اقتصادی و علوم دریاپایه در اولویت برنامه اقتصاد دریامحور نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی قرار دارد.
 
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه و ارتش از امنیت دریا محافظت می‌کنند تا اقتصاد و علوم دریاپایه به خوبی محقق شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید