کد خبر : ۶۶,۸۴۹
۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶
خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی بوشهر افزایش یابد
رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های آرامستان بوشهر شد و گفت: خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی افزایش یابد.
خدیجه گرشاسبی  در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: از آغاز شورای ششم اقدامات خوبی در آرامستان وادی الرحمه صورت گرفته است که آسفالت جاده دسترسی، بهسازی محوطه داخلی، حل مشکل شبکه آب از مهمترین اقدامات بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه این آرامستان یک مکان مذهبی، فرهنگی و اجتماعی است بیان کرد: در بودجه سال جاری اعتباراتی برای سنگ‌فرش قطعه‌ها، درب دوم و احداث جایگاه نماز دیده شده است که درخواست داریم در این پروژه‌ها تسریع شود.
 
گرشاسبی از گلایه مندی و نارضایتی برخی از اهالی محلات جنوبی از ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان و دانشجویان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند از سازمان حمل و نقل مسافر و بار درخواست دارم که زمان بندی حرکت سرویس‌ها مشخص و به شهروندان اطلاع رسانی کند.
 
وی گفت: با توجه پیوستن تعداد اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی انتظار داریم سرعت خدمات دهی ناوگان بیشتر شود تا شاهد رضایت مندی همشهریان گرامی باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید