کد خبر : ۶۶,۰۳۷
۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۲۹
پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان بوشهر تجهیز می‌شوند
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به ساحلی بودن استان و بروز حوادث دریایی، تأمین و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان در اولویت است.
احسان ایزدپناه ظهر سه‌شنبه در نشست با فرماندار کنگان با اشاره به بازدید میدانی از پایگاه‌های امداد و نجات کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و حضور صنایع نفت و گاز، از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود و تأمین امکانات امدادی برای آن ضروری است.
 
وی با اشاره به بازدید از محل جانمایی برای احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در ضلع غربی اسکله بندر کنگان تصریح کرد: پاسخگویی سریع، به موقع و با کیفیت از جمله اولویت‌های مهم برای پایگاه‌های امداد و نجات دریایی است و این نیازمندی‌ها باید در پایگاه‌های امداد و نجات کنگان تأمین شود.
 
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: این پایگاه علیرغم نداشتن یک مکان مناسب و ثابت عملیات‌های بسیار خوبی داشته و با وجود اینکه هلال احمر نیروی پشتیبان محسوب می‌شود اما در زمان بروز حوادث مختلف حضوری فعال داشته و دارد.
 
وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات استان بوشهر با حضور امدادگران و نجات‌گران زبده و ماهر همیشه در ارائه خدمت به حادثه دیدگان در پیچیده‌ترین حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیشگام بوده و این عزیزان خدمت داوطلبانه را سر لوحه کار خود قرار داده اند.
 
ایزدپناه با اشاره به طرح بکارگیری امدادگران و نجات‌گران و بهبود معیشت داوطلبان گفت: در سومین مرحله از این طرح شاهد بکارگیری نیروهای جوان و متخصص همچون دو مرحله قبل خواهیم بود و این روند با درایت‌های رئیس جمعیت هلال احمر و حمایت‌های همه امدادگران و نجات‌گران ادامه پیدا خواهد کرد.
 
در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل، معاون امداد و نجات و مدیر حراست هلال‌احمر استان بوشهر با امدادگران و نجات‌گران پایگاه امداد دریایی و همچنین کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرده و از انبارهای عملیاتی و امدادی مرکز اداری نیز بازدید کردند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید