کد خبر : ۵,۱۶۲
۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳
مهرزاد آسایش روز سه شنبه در نشست علنی اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: پیش از این نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفته بود با پیگیریهای صورت گرفته از انتقال پایانه های نفتی ایران از جزیره خارگ جلوگیری شده است، اما براساس اخبار رسانه ها این شرکت از جزیره خارگ منتقل شده است.
 
وی بیان کرد: انتظار داریم استاندار بوشهر همراه با نمایندگان استان برای احقاق حق بوشهریها در موارد کلان و بویژه ممانعت از انتقال دفترپایانه های نفتی ورود جدی داشته باشند.
 
آسایش در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک قهرمانی تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: برتری این تیم در برابر گلساپوش یزد که منجر به چهارمین قهرمانی این تیم شد نشان از ظرفیت های بالای فوتبال ساحلی در این استان است.
 
آسایش در ارتباط با بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهارکرد: پله برقی های خیابان مقابل این بیمارستان مدتی است که قابلیت استفاده برای شهروندان ندارد از این رو از مجموعه شهرداری انتظار است نسبت به رفع خرابی آن اقدام کند.
 
وی در ارتباط با خدمات سازمان اتوبوسرانی گفت: با مساعدتر شدن هوا و بازگشایی مدارس اقبال عمومی شهروندان به استفاده از اتوبوس های درون شهری افزایش یافته و انتظار داریم به تناسب این افزایش شاهد ارائه خدمات مطلوب از سازمان یاد شده باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید