کد خبر : ۵,۰۲۰
۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷
عباس جمشیدی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته جزیره‌های خارگ و شیف در استان بوشهر در زمینه برق با بحران روبرو بودند اما تابستان امسال با برنامه های صورت گرفته در خارگ تنها ۲۳ دقیقه خاموشی داشته‌ایم.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به فعالیت‌های در بهداشت و درمان این استان اشاره کرد و ادامه داد: راه‌اندازی مرکز قلب و افزایش ۲۰۰ تخت به بیمارستان شهر بوشهر از جمله کارهای خوب صورت گرفته با وجود اعتبار کم بوده است.
 
فرماندار بوشهر بیان کرد: اعتبار حق آلایندگی و ارزش افزوده در استان بوشهر در دولت یازدهم سه برابر شده است که تحقق این مهم نتیجه رایزنی های مسئولان ارشد استان است.
 
وی گفت: وجود تعامل دلیل اصلی امنیت و آرامش امروز استان بوشهر است که باعث شده تا نقدها را که در تریبون های نمازجمعه و جلسات مختلف گفته می شود بپذیریم و به آن عمل کنیم.
 
جمشیدی افزود: آغاز فعالیت دو روزنامه در استان بوشهر در دولت تدبیر و امید و رشد دیگر بخش‌های مختلف فرهنگی، رسانه ای و دینی در این استان نشانه تلاش قابل توجه مسئولان ارشد استان به این بخش است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: تعادل توزیع اعتبارات در میان شهرستان‌ها، روستاها و بخش های مختلف استان، تسهیل تردد مردم جزیره خارگ، تعیین تکلیف مشکلات چهل ساله مردم هلیله با نیروگاه اتمی از جمله کارهای ارزشمند دولت یازدهم در استان بوشهر بوده است.
 
جمشیدی با اشاره به رتبه دوم استان بوشهر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۹۵ در سطح کشور افزود: این سرشماری درس خوبی به ما داد که می توانیم با همدلی و اتحاد در عرصه های مختلف با اراده جدی نتیجه خوبی بگیریم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید