کد خبر : ۴۹,۲۴۰
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از برقراری ۱۶ پرواز بین المللی از فرودگاه کرمانشاه به نجف خبر داد.
مجتبی بیاتی گفت: اولین پرواز از استان کرمانشاه به فرودگاه نجف اشرف در ۱۹ شهریور انجام می‌شود و آخرین پرواز نیز در اول مهرماه برقرار خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره موقعیت جغرافیایی کرمانشاه و نزدیکی به مرز عراق افزود: بیشترین مسافر داخلی در ایام اربعین از ۲ شهر تهران و مشهد به کرمانشاه است که از طریق مرز زمینی خسروی به کربلا عازم می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده ۲ شرکت هواپیمایی وارش و قشم ایر پرواز‌های خود از ۲ شهر مشهد و تهران را به فرودگاه کرمانشاه اضافه کردند، گفت: ۱۶ پرواز از ۱۹ شهریور ماه از کرمانشاه به فرودگاه نجف برای جابجایی مسافران برقرار خواهد شد.
 
مدیر فرودگاه کرمانشاه در ادامه افزود: هرساله با همکاری یگان‌های نظامی و انتظامی و سایر مجموعه‌ها در فرودگاه کرمانشاه موکب اربعین بر پا می‌شود و از زائران پذیرایی می‌شود.
 
بیاتی با اشاره به کرونا و اجرای تمهیدات لازم در ایام اربعین بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در فرودگاه و حین پرواز الزامی است.
 
مدیرکل فرودگاه استان با اشاره به انجام ضدعفونی کردن تمام معابر و اماکن فرودگاه بیان کرد: در پرواز‌های ورودی و خروجی به نجف اشرف مرکز بهداشت در فرودگاه مستقر است و پروتکل‌های ستاد کرونا نیز با جدیت اجرا خواهد شد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید