کد خبر : ۴۵۸
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۱۶
استاندار بوشهر از تدوین دانشنامه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و گفت: در استان بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است.
عبدالکریم گراوند اظهار داشت: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در واقع در سخت‌ترین شرایط برای حفظ نظام اسلامی و دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این عزیزان باید تکریم شوند.



وی افزود: در دوران دفاع مقدس، با ندای حضرت امام خمینی(ره)، رزمندگان با خلوص نیت و صادقانه به میادین جنگ اعزام می‌شدند و باید ارزش‌های دوران دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود تا جوانان و نوجوانان با افتخارآفرینی رزمندگان آشنا شوند.



استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و اگر در قبال این عزیزان، کم‌کاری کنیم باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.



گراوند خواستار ایجاد موزه اختصاصی دفاع مقدس در استان بوشهر شد و تصریح کرد: در استان بوشهر جای موزه تخصصی دفاع مقدس خالی است و همه باید کمک کنیم تا این موزه در مکانی مناسب و با کیفیتی مطلوب ایجاد شود و افتخارات رزمندگان استان بوشهر به نمایش گذاشته شود.



وی بیان کرد: جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس به طور میانگین روزی یکبار مورد بمباران دشمن قرار گرفته و باید فداکاری و ایثارگری رزمندگان این استان در نیروی زمینی و نیروی هوایی و نیروی دریایی، ثبت و ضبط شود و همگان در جریان این مجاهدت‌ها قرار گیرند.



استاندار بوشهر ابراز داشت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان بوشهر نیز یک کار ماندگار و ارزشمند است و موجب ماندگاری آثار دوران دفاع مقدس می‌شود و همه باید در تدوین این اثر ارزشمند کمک کنند.



گراوند بر لزوم توجه بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: این قشر حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید حداکثر توانمان را به کار گیریم تا خدمات لازم و با کیفیت مناسب به این عزیزان ارائه شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید