کد خبر : ۴۵۶
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۱۵
رئیس شورای شهر خارک گفت: محدوده شهر خارگ مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت و تصویب حریم منوط به بازدید میدانی دبیر شورای عالی شهرسازی شد اما متاسفانه هرچه به زمان به سرانجام رسیدن این طرح نزدیک می شویم عدم تمایل آقای خدری نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این طرح بیشتر می شود.
مهدی بخشی در جلسه هفتگی شورای شهر جزیره خارک با اشاره به وضعیت بحرانی طرح جامع شهری خارک و 14سال پیگیری بی نتیجه این طرح اظهار داشت: شورای پنجم تمام تلاش خود را جهت تصویب کامل طرح جامع به کارگرفت و جلساتی با هدف تسریع در تصویب طرح جامع با مسؤولین ذیربط در کمیته های مربوط در وزارت راه و شهرسازی برگزارشد.


رئیس شورای شهر خارک افزود: محدوده شهر خارگ مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت و تصویب حریم منوط به بازدید میدانی دبیر شورای عالی شهرسازی شد اما متاسفانه هرچه به زمان به سرانجام رسیدن این طرح نزدیک می شویم عدم تمایل آقای خدری نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این طرح بیشتر می شود.



وی با بیان اینکه آقای خدری فراموش کرده که نماینده مردم خارگ هم هستند، ادامه داد: علی رغم همه تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی در پایتخت، وی حاضر به پیگیری تصویب طرح فوق نبوده و حتی به تماس های مکرر نمایندگان مردم پاسخ نمی دهد.



بخشی گفت: مردم شریف خارک در انتخابات گذشته با آرا خود از وی حمایت کردند و اکنون انتظار می رود نماینده مردم خارک در مجلس به اعتماد مردم پاسخ دهد ولی آقای خدری از هماهنگی برای یک دیدار معمولی هم طفره می رود.



رئیس شورای شهر خارگ عنوان کرد: طرح جامع شهر خارگ جهت اتخاذ تصمیم نهایی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شده است، در حالی که نمایندگان مردم خارگ از مسائل بی خبرند و تلاش های آنها تاکنون بی نتیجه مانده است.


وی گفت: امید داریم دولت با توجه به شرایط منافع ملی و جزیره به وضعیت و مشکلات مردم توجه نماید.
کلیدواژه ها: جزیره خارگ طرح جامع 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید