کد خبر : ۴۳۹
۹ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۵۸
با حضور مهندس حمید بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی بهرگان، از دست‌اندرکاران عملیات مهار فوران چاه شماره 2 قدیم میدان سروش قدردانی شد.
در این مراسم که روز یکشنبه 9 دی‌ماه در منطقه بهرگان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مهندس قانعی رییس این منطقه ضمن خوشامدگویی به حاضران، به ارائه گزارش کوتاهی در مورد این عملیات پرداخت.


همچنین مهندس امامی، معاون سکوهای سروش و نوروز نیز با ارائه پاورپوینت و پخش فیلمی مربوط به عملیات، توضیحات کاملی در مورد روند شکل‌گیری این فوران و اقدامات سریع و موثر تیم مهار برای به کنترل درآوردن آن ارائه داد.


در ادامه مراسم، ارتباط تصویری به وسیله ویدیو کنفرانس با سکوی سروش برقرار شد و مهندس برزوکی رییس سکو و چند تن از روسای قسمت‌ها، در مورد اقدامات انجام شده در این عملیات توضیح دادند.


مهندس بورد مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، نیز در سخنانی با بیان اینکه این عملیات در موقع مناسب و با سرعت عمل مثال‌زدنی انجام شده است، گفت: بی‌تردید روحیه ایثار، وظیفه‌شناسی و ازخودگذشتگی همکاران این شرکت در اجرای این عملیات سخت و پیچیده، بیش از پیش نمایان شد.


وی در ادامه از همه دست‌اندرکاران عملیات مهار فوران چاه شماره 2 قدیم میدان سروش در منطقه بهرگان، سکوی سروش و پشتیبانی‌ مهندس رجب‌خانی رییس منطقه خارگ در انجام درست این عملیات قدردانی کرد.


در پایان این مراسم به شش نفر از همکارانی که نقش موثر در انجام این عملیات مهم داشتند به نمایندگی از سایر همکاران، لوح تقدیر و هدایایی داده و عکس‌های یادگاری گرفته شد.


گفتنی است، با تلاش فراوان و سرعت عمل مثال‌زدنی تیم مدیریت بحران منطقه بهرگان، فوران چاه شماره 2 قدیم میدان سروش روز سه‌شنبه 27 آذرماه پیش از آغاز، به طرزی معجزه‌آسا مهار شد و از بروز خسارات فاجعه‌بار برای محیط زیست و منابع ملی جلوگیری به عمل آمد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید