کد خبر : ۳۸,۸۵۱
۲۸ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۰۰
با برطرف کردن موانع، اجرای آب‌‌شیرین‌کن‌های بوشهر شتاب می‌گیرد
خارگ نیوز: معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت:با برطرف کردن موانع فراروی اجرای آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر زمینه سرعت‌بخشی برای اجرای آن‌ها فراهم می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز، نعمت‌الله ترکی که همراه با رئیس سازمان بازرسی کل کشور بوشهر سفر کرده است به سراغ دو طرح آب‌شیرین‌کن که در این شهر در دست اجرا است، رفت.
 
او گفت: با شناسایی و برطرف کردن موانع پیش روی اجرای آب شیرین‌کن‌های بوشهر زمینه برای سرعت‌بخشی به اجرای آن‌ها فراهم می‌شود.
 
به گفته معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور، اکنون طرح‌های آب‌شیرین‌کن بهره‌برداری شده در استان بوشهر ۱۰ درصد آب آشامیدنی مورد نیاز استان را تامین می‌کنند که پیش بینی شده با اجرای طرح‌های در دست اجرا این میزان به بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.
 
ترکی گفت:در سفر‌های استانی طرح‌های مهم عمرانی و تولیدی در بازدید میدانی و نشست با مدیران مربوط بررسی می‌شوند تا چالش‌ها و مشکلات فراروی آن‌ها برطرف شود.
 
او گفت: تسریع در تکمیل طرح‎ها و برطرف کردن موانع در زمینه مشکلات بانکی از جمله هدف‌های مهم در بازدید از طرح‌های عمرانی و تولیدی است.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: این استان هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مکعب آب‌شیرین‌کن در دست ساخت دارد که پیش بینی شده است تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند.
 
عبدالحمید حمزه‌پور گفت: شتاب‌بخشی در روند اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران طرح‌های آب‌شیرین‌کن و همچنین سرعت بخشی در روند ترخیص اقلام مورد نیاز آب‌شیرین‌کن‌ها از گمرک از جمله خواسته‌های مهم در این حوزه است.
 
به گفته او، طرح آب‌شیرین‌کن روستای شیف تا بهمن و فاز نخست آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر تا پایان امسال وارد مدار می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین گفت: آب‌شیرین‌‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر ۷۳ درصد پیشرفت دارد و پیش بینی می‌شود تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید