کد خبر : ۳۶,۷۴۹
۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۳۳
حقوق نیروهای پیمانکاری وزارت نفت با نیروهای رسمی و پیمانی فاصله زیادی دارد
خارگ نیوز: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: فاصله زیادی بین میزان دریافتی نیروهای پیمانکاری و قرارداد موقت نفت با نیروهای رسمی و پیمانی وجود دارد.
 به گزارش خارگ نیوز، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت و ایثارگران شاغل در نفت با مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت دیدار و گفت و گو کرد.
 
او گفت: در این نشست برای پیگیری درخواست‌های مکرر موکلین خود درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد موقت به قرارداد با مدت معین و تعیین تکلیف و اجرای بند دال تبصره ۲۰ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مذاکراتی صورت گرفت.
 
 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: جمعیت زیادی از شاغلان وزارت نفت در استان بوشهر و سایر مناطق نفتی به صورت پیمانکاری و قرارداد موقت جذب شده‌اند و فاصله زیادی بین میزان دریافتی این نیروها با نیروهای رسمی و پیمانی وجود دارد.
 
جمیری ادامه داد: از دیگر مواردی که در این نشست بررسی شد، تعیین تکلیف نفرات طرحی و قرارداد موقت نفت در جزیره خارگ و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در بدنه مدیریت وزارت نفت در کشور و استان بود.
 
او عنوان کرد: با نگاه مثبت وزیر نفت و زیرمجموعه او، انتظار داریم در راستای اهداف بلند دولت سیزدهم در تحقق عدالت، قدم‌های موثری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانکاری نفت برداشته شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید