کد خبر : ۳۶,۲۲۲
۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶
حجت الاسلام موسوی فرد گفت: پاشنه آشیل ما حقوق‌های عقب مانده در شهرداری‌ها و برخی ادارات است. اگر برخی از این مسوولین یک ماه حقوقشان عقب بیفتد چه می‌کنند؟
حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر اهواز گفت: دیشب به استاندار (خوزستان) گفتم پاشنه آشیل ما حقوق‌های عقب مانده در شهرداری‌ها و برخی ادارات است. اگر برخی از این مسوولین یک ماه حقوقشان عقب بیفتد چه می‌کنند؟ چه برسد که ماه‌ها حقوق نداشته باشند.
 
او افزود: با برنامه ریزی آقای رئیسی امیدواریم وضعیت کار و سفره مردم کمتر شو که یکی از دغدغه‌های ما بحث گرانی است.
 
حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های خوبی برای رفع محرومیت انجام شده، بیان کرد: منتها وقتی مردم از سفره‌های خالی می‌گویند حق دارند، زیرا یکهزار و ۸۰۰ و یازده واحد صنعتی در استان خوزستان داریم و می‌توان برای جوانان کار ایجاد کرد.
 
امام جمعه اهواز که در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت عشایر کرخه نور هویزه این سخنان را ایراد کرد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ولایت مداری موضوع است که شهدا و رزمندان ما بر این محور حرکت کردند و در ۴۲ سال هرجا با امام خود حرکت کردیم به قله رسیدیم.
 
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر امروز آمریکا نمی‌تواند نفتکش ما را ببرد عزتی است که در ۸ سال دفاع مقدس به دست آوردیم و استمرار انقلاب را تضمین کرد؛ زمانی که صدام به ایران اسلامی حمله کرد خیلی از کشور‌ها وساطت کردند تا امام صلح را بپذیرد، اما امام قبول نکرد و اگر آن زمان صلح را قبول می‌کردیم مرز‌های کشور بیمه نمی‌شد.
 
او تصریح کرد: کشوری مثل سوریه و یمنی که با دست خالی مبارزه کرده الگویشان عرب‌های عشایر منطقه و رزمندگان ما است که سال‌ها ایستادگی کردند؛ الگوی موفقی که این پیام را رسانده که اگر روی پای خود باستند و از رهنمود پیروی کند می‌توانند بر دشمنان پیروز شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید