کد خبر : ۳۴,۵۷۳
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۰۸
اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
خارگ نیوز: مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ اثر در ۱۰ موضوع به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالله نجفی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ارزش‌های جنگ تحمیلی 8 ساله یک گنج با ارزش و میراث گرانبها است اظهار داشت: حفظ این ارزش‌ها و انتقال فرهنگ آن به نسل‌های مختلف یکی از اولویت‌های بسیج رسانه است.
 
وی ایثارگری‌ها و جان‌فشانی رزمندگان را در عرصه‌های جنگ تحمیلی ستود و با اشاره به نقش مهم و ممتاز رسانه در بازگو کردن این حماسه‌ها خاطر نشان کرد: در راستای انعکاس این فداکاری رزمندگان، بسیاری از خبرنگاران به شهادت رسیدند.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت شهدا و ایثارگری رزمندگان دانست و بیان کرد: خبرنگاران در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خدمات گوناگونی عرضه کرده‌‌اند که فعالیت خبرنگاران در برگزاری کنگره سرداران و 2 شهید استان بوشهر ستودنی است.
 
نجفی، از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره به سبب شرایط کرونایی چند بار به تاخیر افتاد که قرار است اختتامیه این جشنواره در هفته دفاع مقدس 6 مهرماه امسال در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 100 اثر در  10 موضوع به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است خاطر نشان کرد: چهل سالگی دفاع‌ مقدس، دستاوردهای انقلاب‌ اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن‌ شناسی، کرونا و کمک‌ مؤمنانه از موضوعات ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید