کد خبر : ۳۴,۵۷۰
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۰۲
هفته دفاع مقدس با ۲۵۰۰ برنامه در بوشهر گرامی داشته می‌شود
خارگ نیوز: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس بوشهر گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برنامه‎‌های این هفته از دوشنبه آغاز می‌شود و برنامه‌‎های شاخص استان شامل دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از تولیدات هنری، رزمایش دریایی با حضور ۱۷۰ شناور و اجلاسیه کنگره شهدای دانشگاه‌‎های پیام نور کشور است.
 
او افزود: امسال در ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کشور یک میلیون نفر تجلیل می‎‌شوند که سهم استان بوشهر از این برنامه ۱۲ هزار نفر است اما ویژه برنامه استانی به دلیل شیوع کرونا با جمعیتی کمتر از ۳۰۰ نفر برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: تجلیل از سربازان نمونه به میزبانی سپاه امام صادق (ع)، تجلیل از خانواده‌‏های شهدا و مدافعان سلامت، تجلیل از خانواده‎‌های شهدای سلامت و کادر درمان، مراسم تبیین ولایت در شکست حصر آبادان، اختتامیه جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر و مراسم گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹ از دیگر برنامه‎های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان به شمار می‌رود.
 
غریبی درباره باغ موزه دفاع مقدس هم گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۶ هزارمترمربع اجرا می‌شود که اکنون کار طراحی نقشه آن در دست اجرا است.
 
او عنوان کرد: با پایان ترسیم نقشه، بخش نخست طرح عملیاتی می‌‏شود که حداکثر در یک سال به بهره‌‏برداری خواهد رسید.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان بوشهر تاکید کرد: ایران اسلامی در جبهه دفاع مقدس نیروی منحصر به فردی داشت که توان معنوی رزمندگان اسلام بود که یکی پس از دیگری پیروز‌هایی را رقم می‏‌زد.
 
غریبی افزود: از عملیات ثامن الائمه تا شکست حصر آبادان همه این‌‏ها مواردی است که رزمندگان اسلام با نیرویی فراتر از تجهیزات نظامی موفق به شکست دشمن شدند.
 
او گفت: دشمن امروز هم بیکار ننشسته و روی به تهاجم فرهنگی آورده است که برای پاسداری از خون شهدا باید همگان بیدار و هوشیار باشند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید