کد خبر : ۳۴,۴۸۸
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۱۰
بیش از ۶۰۰ بیمار کرونایی از خدمات هلال احمر بوشهر بهره‌مند شدند
خارگ نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: ۶۳۲ بیمار کرونایی بستری در منزل از خدمات بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت بهره‌مند شدند.
به گزارش خارگ نیوز، دکتر غلامرضا حاجیانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تشریح فعالیت بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: در نیمه نخست امسال، ۶۳۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا که در خانه بستری هستند، در شهرستان‌های گناوه، تنگستان، جم، دیر، دیلم، دشتستان، دشتی و کنگان به صورت رایگان از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند.
 
او افزود: تجهیزات امانی ارائه شده در بانک امانات تجهیزات پزشکی استان برای بیماران کرونایی بستری در منزل شامل دستگاه اکسیژن‌ساز برقی، کپسول اکسیژن به همراه مانومتر، پالس اُکسی متر (سنجش میزان اشباع اکسیژن خون) عصا و واکر، دستگاه ساکشن، تخت بیمار و ویلچر است که رایگان در اختیار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قرار گرفته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرده‌ایم از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات به مردم استان و تسکین آلام دردمندان درگیر و یا تاثیرپذیرفته از ویروس کرونا استفاده کنیم.
 
حاجیانی همچنین با تشکر از خیرین استان بوشهر از آنان درخواست کرد مانند سال‌های پیش با کمک‌های خود یاریگر این جمعیت باشند تا با تهیه تجهیزات پزشکی، دغدغه خانواده‌ها و بیماران کرونایی در خصوص تامین این گونه وسایل برطرف شود.
 
او ارزش کمک‌های نقدی خیرین را برای تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، ۴ میلیاردو ۱۷۵ میلیون ریال عنوان کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید