کد خبر : ۳۴,۳۵۴
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۰۳
گلایه از محدودیت تست کرونا در کنگان/ شبکه بهداشت: امکان افزایش زمان نمونه‌گیری وجود ندارد
خارگ نیوز: شبکه بهداشت و درمان کنگان اعلام کرد: با توجه به گستردگی برنامه واکسیناسیون، نیروی لازم برای افزایش زمان نمونه‌گیری کرونا در این شهرستان وجود ندارد.
به گزارش خارگ نیوز، یکی از شهروندان کنگانی در پیامی به باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد، مرکز خدمات جامع سلامت قدس که تنها مرکز نمونه‌گیری کرونا در این شهر است، فقط ۲ ساعت در روز تست کرونا می‌گیرد که پاسخگوی نیاز ساکنان و  شاغلان شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌های موجود در این منطقه نیست.
 
به گفته این شهروند، در چنین شرایطی خیلی از افراد که ممکن است بیمار هم باشند نمی‌توانند تست بدهند و این شرایط باعث افزایش بیماران خواهد شد.
 
او از مسئولان شبکه بهداشت و درمان کنگان درخواست کرده بود که زمان نمونه‌گیری را به دو نوبت در روز افزایش دهند.
 
پس از انتقال گلایه این شهروند، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان به ما اعلام کرد: ظرفیت روزانه تست سریع مرکز منتخب کرونا ۵۰ تا ۶۰ نفر است و نمونه‌گیری با توجه به تعداد مراجعان از ۷:۳۰ تا ساعت ۱۰ صبح انجام می‌‌شود و بعد از ساعت ۱۰ نوبت‌دهی و تست PCR انجام می‌گیرد.
 
این شبکه عنوان کرد: با توجه به گستردگی برنامه واکسیناسیون و پوشش آن با نیرو‌های مراکز در نوبت صبح و بعدازظهر امکان نمونه‌گیری در دو نوبت در شرایط کنونی امکان پذیر نیست.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید