کد خبر : ۳۴,۲۰۶
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۳۴
تداوم کاهش بستری شدگان در بخش‌های کرونایی بوشهر
خارگ نیوز: آمار‌ها نشان می‌دهد که روند کاهش تعداد بستری شدگان در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر ادامه یافته و امروز نسبت به دیروز ۲۱ نفر کمتر شده است.
به گزارش خارگ نیوز، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان در زمان حاضر، ۳۵۳ نفر است که ۹۲ نفر از آنان در ۲۴ ساعت گذشته وارد این بخش‌ها شده‌اند.
 
او ادامه داد: از میان بیماران جدید، ابتلای ۳۱ نفر یعنی حدود یک سوم آنان به کرونا قطعی است.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۶۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، افزود: ۱۸ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.
 
کشمیری تعداد قربانیان جدید کرونا را در استان ۳ نفر اعلام کرد که شامل مردی ۵۶ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی و دیابت، و ۲ زن ۴۹ و ۴۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون.
 
او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۰۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۷۴ نفر به کرونا دچار بودند.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز گسترش کرونا تا کنون ۸۳ هزار و ۶۰۱ مبتلا به این بیماری در استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۸۹۷ نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته‌اند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید