کد خبر : ۳۴,۰۲۷
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۳۱
تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی دربوشهر
خارگ نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی دراین استان تمدید شد.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر عنوان کرد: پلیس راهور به منظور پیشگیری از ضایع شدن سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، با ایجاد شرایط تسهیلی موتورسیکلت‌های رسوبی را ترخیص می‌کند.
 
او ادامه داد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا ۱۸ مهر به اجرا گذاشته خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهور استان بوشهر افزود: مالکان موتورسیکلت یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ و ارائه مدارک مالکیت شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، کارت مشخصات موتورسیکلت و ارائه قبض رسید پارکینگ موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.
 
پاپری عنوان کرد: متصرفین نیز می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ با همراه داشتن اصل کارت ملی، قبض رسید پارکینگ (نام فرد متصرف در آن درج شده باشد)، اسناد مالکیت موتورسیکلت اعم از برگ سبز، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و کارت بانکی به نام خود، پس از تکمیل فرم تعهد عدم کشف فساد، برای ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.
 
او گفت: طبق تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود داشته است و جریمه‌هایی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند، بخشیده می‌شوند.
 
رئیس پلیس راهور استان بوشهر بیان کرد: درصورت نداشتن بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهینامه و یا پلاک موتورسیکلت، با اخذ تعهد نسبت به ترخیص اقدام خواهد شد و موتورسیکلت‌هایی که از سوی یگان‌هایی غیر از پلیس راهور یا بنا به دستور مقام قضائی توقیف شده‌اند، ابتدا باید از همان مرجع رفع توقیف شوند تا از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید