کد خبر : ۳۴,۰۲۶
۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۲۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وارد بوشهر شد
خارگ نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بامداد امروز برای افتتاح چند طرح فرهنگی وارد بوشهر شد.
به گزارش خارگ نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بامداد امروز برای سفری یک روزه وارد بوشهر شد.
 
او ضمن دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین رونمایی از اساسنامه مجمع قرآنیان استان بوشهر در مجتمع آدینه شرکت خواهد کرد.
 
حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و رونمایی از سند جامع مساجد استان که با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی تهیه و تدوین شده است،  از جمله برنامه‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به بوشهر است.
 
شرکت در آیین افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت، حضور در مراسم افتتاحیه «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان»، دیدار صمیمانه با فعالان طرح ملی رهیافت ولایت، شرکت در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات  اسلامی بوشهر به منظور تحلیل آسیب‌ها و ظرفیت‌های استان، نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب و رونمایی از درگاه تخصصی مداحی آیینی بوشهری با عنوان «لبالب» و دیوان نوحه‌های سنتی استان تألیف رضا غریبی، پژوهشگر آیینی استان دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید