کد خبر : ۳۳,۵۵۰
۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷
پیگیر حل مشکل نیروهای شرکتی اخراجی شهرداری بوشهر هستیم
خارگ نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اگرچه اخراج نیرو‌های شرکتی شهرداری این شهر در زمان ما اتفاق نیفتاده است، اما این‌موضوع را پیگیری کردیم.
به گزارش خارگ نیوز، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با وجود اینکه مشکل اخراج نیرو‌های شرکتی شهرداری در زمان ما اتفاق نیفتاده است، اما این‌موضوع را پیگیری کردیم و به اتفاق سرپرست شهرداری نشستی در سازمان بازرسی درباره این موضوع داشتیم و راهکار‌هایی ارائه دادیم.
 
او ادامه داد: مدیران بازرسی ایراد گرفته‌اند چرا این نیرو‌ها به عنوان پاکبان جذب شده‌اند که در بین آن‌ها خانم هم هست، و اگر نیاز به جذب نیرو و استفاده از خدمات این افراد بود باید مجوز لازم از شورا و شهرداری گرفته و طبق ضوابط و فراخوان عمل می‌شد.
 
رئیس شورای شهر بوشهر افزود: قول می‌دهم موضوع را پیگیری کنم و آنچه رضای خدا است اتفاق بیفتد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای این شهر نیز گفت: با توجه به شرایط سخت مالی، اخراج ۱۲ نیروی شرکتی شهرداری که به صورت سلیقه‌ای صورت گرفته به دغدغه‌ای برای ما تبدیل شده است.
 
خدیجه گرشاسبی عنوان کرد: اگر این افراد، وابسته به کسی بودند، آیا اخراج می‌شدند؟ یا چون بدون سفارش بودند اخراج شدند، و نیرو‌های سفارشی جای آن‌ها محکم است.
 
او افزود: بیشتر این نیرو‌ها بانوان هستند که سال‌ها در شهرداری کار کرده‌اند و حالا در شرایط سخت مالی جامعه، اخراج شده و دچار مشکلات بسیار زیادی شده‌اند.
 
این عضو شورای شهر بوشهر بیان کرد: درخواست دارم رئیس شورا و سرپرست شهرداری با دستگاه‌های مسئول گفت و گو کنند و تدبیری اندیشیده شود که مشکل این نیرو‌ها حل شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید