کد خبر : ۳۲,۱۸۷
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۶
ویژگی شهردار آینده خارگ/ گزینه های احتمالی برای شهرداری جزیره
خارگ نیوز: اعضای منتخب شورای ششم خارگ مشغول انتخاب شهردار آینده هستند و مردم خواهان انتخاب فردی جهادی، آشنا به مشکلات، میدانی، ضد فساد و تحول‌خواه هستند.
به گزارش خارگ نیوز، شورای ششم شهر خارگ به زودی کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و با توجه به مشکلات عدیده این جزیره، بار سنگینی بر دوش افراد منتخب مردم قرار دارد.
 
شورای شهر را می‌توان در چهار سال پیش رو نقطه امید مردم دانست زیرا شهروندان با هزار امید و آرزو به پای صندوق رأی آمدند و اینک می‌خواهند نتیجه حضور خود را ببینند.
 
یکی از اصلی‌ترین وظایف شورای شهر که می‌تواند مهم‌ترین گام در آغاز اعتمادزایی باشد، انتخاب یک شهردار فعال و مورد رضایت مردم است.
 
جزیره خارگ طی سال‌های اخیر شهردارهای متعددی را به خود دیده که هر کدام مسائل مختلفی را پیش روی مردم گذاشته‌اند و حالا تمام شهروندان خواهان تحولی اساسی در مدیریت شهری هستند.
 
اعضای منتخب شورای شهر خارگ تاکنون نشان داده‌اند عزم جدی برای انتخاب شهردار پیش از آغاز کار شورا دارند و از این رو جلسات متعددی در حال برگزاری است. در این بین لیست‌هایی از گزینه‌های احتمالی نیز منتشر می‌شود اما هیچکدام از آن‌ها به تأیید کلی اعضای شورای شهر ششم نرسیده که می توان به محسن دهقان، شهرام اسلامی، عین اله علیپور، فاطمه ندیم زاده، شعیب بحرینی، عبدالحمید صفایی، علی موحد، داریوش رحیمیان، مرشدی، نوشیروانی و رستم پور اشاره نمود.

 

به گزارش خبرنگار خارگ نیوز، یک شهردار توانمند نباید پشت میز نشین باشد و از نظر مشاوران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف بهره ببرد،شورای شهر خارگ می‌بایست شهرداری انتخاب کنند که اعتقاد عمیق به استفاده از جوانان انقلابی و پرانگیزه در بخش‌های مختلف داشته باشد تا با این ابزار مشکلات شهر مرتفع شود، همچنین توانمندی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی می‌تواند شرایط شهر خارگ را تغییر دهد.

 

مشکلات شهر خارگ نیازمند عزمی جدی بوده که نخستین گام آن انتخاب شهردار جهادی است؛ منتخبان شورای شهر تاکنون وعده انتخاب فردی انقلابی و جهادی را داده‌اند و حال باید دید این وعده به سرانجام خواهد رسید؟

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید