کد خبر : ۲۸,۸۹۴
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۰۴
معرفی برگزیدگان دو رویداد فصل امید و خیابان تئاتر ایران/ درخشش عقیل جماعتی از خارگ
خارگ نیوز: در نخستین رویداد مسابقه نمایشنامه نویسی «فصل امید – ۱۳۹۹» سیدحسین فدایی‌حسین، بهرام جلالی پور و سهراب نیک‌فرجاد ارزیابی نهایی آثار را برعهده داشتند.
به گزارش خارگ نیوز، در نخستین رویداد مسابقه نمایشنامه نویسی «فصل امید – ۱۳۹۹» سیدحسین فدایی‌حسین، بهرام جلالی پور و سهراب نیک‌فرجاد ارزیابی نهایی آثار را برعهده داشتند.
 
در این بخش نمایشنامه «عروس برفی» به نویسندگی بهنام میرزایی از همدان، نمایشنامه «تا رنگین کمان» به نویسندگی سمیرا سلیمانی فارسانی از فارسان، نمایشنامه «پدرانی که از کتابخانه به امانت گرفتم» به نویسندگی محمد عبدی‌جمالی از تهران، نمایشنامه «پیکا» یا «من پسر شما را خوردم» به نویسندگی عقیل جماعتی از خارک و نمایشنامه «پروانه های نقاشی» به نویسندگی عدالت فرزانه از اردبیل به عنوان نفرات برگزیده این بخش معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
 
در مسابقه طرح و ایده نخستین رویداد «خیابان تئاتر ایران – ۱۳۹۹» نیز رحیم عبدالرحیم زاده، بهار لطافتیان و علی محمدرادمنش ارزیابی نهایی آثار را برعهده داشتند.
 
در این بخش هیات داوران از عزیز زادسر برای نگارش طرح نمایشی «یک زخم کهنه» از مریوان، مصطفی کولیوندی برای نگارش طرح نمایشی «غول‌سایز» از دهلران و محمد جعفری لفوت برای نگارش طرح نمایشی «دارقالی» از آستانه اشرفیه تقدیر کردند.
 
اما در ادامه جوایز نفرات برتر مسابقه خیابان تئاتر ایران – ۱۳۹۹ به نفرات برتر اهدا شد.
 
رتبه اول به مهدی ملکی برای نگارش طرح نمایشی «کولبرف» از تهران، رتبه دوم به رحمان هوشیاری برای نگارش طرح نمایشی «ملی پوشان» از کرمانشاه و رتبه سوم یه شکل مشترک به پژمان شاهوردی برای نگارش طرح نمایشی «پهلوانان می میرند» از بروجرد و علی زیستی برای نگارش طرح نمایشی «رزم نقالان» از کرمانشاه تعلق گرفت.
کلیدواژه ها: عقیل جماعتی جزیره خارگ 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید