کد خبر : ۲۶,۶۷۳
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹
رویکرد وزارت اطلاعات مبتنی بر ارزش‌های دینی و مردمی است
خارگ نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رویکرد وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف دیگر سرویس‌های اطلاعاتی از جمله در کشورهای سلطه گر، مبتنی بر ارزش‌های دینی و مردمی حول سه محور شرع، اخلاق و قانون است.
به گزارش خارگ نیوز، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این رویکرد هدف وسیله را توجه نمی‌کند و چنین رویکردی برکت‌های زیادی را به همراه داشته‌است به گونه‌ای که موفقیت‌های زیادی را نصیب وزارت اطلاعات کرده و آن را با وجود سابقه و قدمت کمتر نسبت به برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به یکی از موفق ترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا تبدیل کرده‌است.
 
وی بیان کرد: وظیفه سربازان گمنام امام زمان (عج) صیانت از دستاوردهای انقلاب، امام راحل، شهدا و ارزش‌های اسلامی است.
 
ایرانی اضافه کرد: با توجه به اینکه این تشکیلات برآمده از انقلاب اسلامی و دارای جایگاه حاکمیتی و وزارتخانه‌ای دولتی است اما مستقل است و این مهم یکی از شاخصه‌های این وزارتخانه در پیگیری اهداف و وظایف تعیین شده برای خود که همانا صیانت از آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و حفاظت از امنیت ملی است.
 
وی ادامه داد: مبارزه با جریان‌های برانداز، معاند و منافق در داخل و شناسایی و خنثی کردن توطئه‌ها و عملیات مداخله جویانه سرویس‌های دشمن در ایجاد جریان‌هایی مانند تکفیری‌ها، داعشی‌ها و انهدام باندها و گروهک‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را در رده سرویس‌های تاثیرگذار و کارآمد قرار داده‌است.
 
ایرانی اظهار کرد: به همین دلیل می‌توان وزارت اطلاعات را در کنار نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان رکن بی بدیل آرامش و امنیت کشور دانست.
 
وی یادآور شد: در استان بوشهر با توجه به اهمیت استراتژیک در قلب خلیج فارس و بواسطه اینکه پایتخت انرژی کشور است وحدت شورای تامین استان بوشهر و تقسیم وظایف بین اعضا سبب شده هم وزارت اطلاعات در سطح منطقه با کمال آمادگی به وظایف خود بپردازد و هم توطئه سرویس های‌اطلاعاتی کشورهای منطقه و از جمله کشورهایی که در منطقه خلیج فارس حضور غیر قانونی دارند در رصد نیروهای زبده اطلاعاتی استان قرار گرفته که هوشیاری و توانمندی امنیتی و نظامی کشور در حوزه استان بوشهر را نشان می‌دهد.
 
ایرانی تاکید کرد: با نقش آفرینی پیشگیرانه و هدایت گرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنین همدلی و همراهی شورای تامین امنیتی پایدار در استان بوشهر رقم خورده‌است.
 
وی بیان کرد: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت و آرامش روانی ایجاد شده برای پیشرفت‌های اقتصادی، بهبود و ارتقای شاخص‌ها و جذابیت بیشتر این استان برای سرمایه گذاری برجسته است.
 
ایرانی ادامه داد: از تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان حافظان امنیت و آرامش در کشور تقدیر می‌شود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید