کد خبر : ۲۵,۲۱۴
۱۵ آذر ۱۳۹۲ ۱۶:۱۶
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ، از راه‌اندازی کارگاه مقاله‌نویسی، به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
، شکرالله پری‌غنچه صبح امروز در نشست هماهنگی هفته پژوهش اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ، در راستای تقویت قدرت نگارش، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات مقاله‌نویسی با موضوعات مختلف خواهد کرد.
 
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی در این زمینه تصریح کرد: ما در دو زمینه اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها و مسابقات خواهیم کرد که یک بخش مربوط به دانشجویان و طلاب است و بخش دیگر مربوط به فرهنگیان خواهد بود.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ خاطرنشان کرد: موضوع بخش اول که مربوط به دانشجویان و طلاب خواهد بود، با توجه به منویات و تاکید مقام معظم رهبری، مصادیق و راهکارهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را انتخاب کردیم و در همین زمینه نیز به پنج مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
 
پری‌غنچه عنوان داشت: در بخش دوم نیز موضوعات پژوهشی همچون، مهم‌ترین دلایل پایین بودن مطالعه غیردرسی در میان دانش‌آموزان و راهکارهای بالا بردن آن، نهادینه کردن روحیه تعاون و انفاق در بین دانش‌آموزان و جایگاه اصلاح الگوی مصرف میان قشر کودک و نوجوان در راستای تحقق حماسه اقتصادی را انتخاب کردیم که در این زمینه نیز به پنج مقاله برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
 
وی با اشاره به ساختار مقالات گفت: ساختار مقالات باید به ترتیب دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، بیان مسئله، روش تحقیق و یافته‌های پژوهش، بحث و نتیجه‌گیری و پیشنهادات باشد.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ اذعان داشت: امیدواریم برگزاری اینگونه کارگاه‌ها و مسابقات و البته در برنامه‌های بعدی با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ، گامی موثر در توسعه تحقیق و پژوهش در کشور باشد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید