کد خبر : ۲۵,۱۴۲
۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۳۸
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: با توجه به قدیمی بودن برخی منازل خارگ باید برای اسکان سیل‌زدگان مناطقی در نظر گرفته شود.
حسین داربویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار داشت: متاسفانه با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، کمیته بحران باید زودتر تشکیل می‌شد تا تدابیر بهتری در نظر گرفته شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به عرض کم خیابان‌های شهری در خارگ، ماشین‌آلات آتش‌نشانی در صورت بروز حادثه، امکان خدمات‌رسانی به موقع و سریع را نخواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه برخی خانه‌ها هنوز به‌صورت خشتی و قدیمی هستند، افزود: در صورت ایجاد کوچک‌ترین حادثه، به واسطه خسارات وارد آمده، حادثه‌ای بزرگ‌تر روی خواهد داد و با توجه به سابقه دو سیل گذشته انتظار می‌رفت که امسال تمهیدات بهتری اندیشیده شود.
 
داربویی تصریح کرد: با توجه به پایین بودن سطح کوچه‌ها از خیابان در برخی نقاط، متاسفانه تدابیر لازم حتی به اندازه کیسه‌های شن نیز صورت نگرفته است و این در حالیست که تجربه سیل سال گذشته تجربه دوری نیست.
 
وی عنوان داشت: بهتر است برای این ستاد ساختمانی همیشگی ایجاد شود تا وسایل و ملزومات، برای امداد‌رسانی بهتر، در آنجا فراهم باشد و بار اصلی مواجهه با حوادث بحرانی، همیشه بر دوش شرکت‌های نفتی نباشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اذعان داشت: با توجه به قدیمی بودن برخی منازل خارگ، باید برای اسکان سیل‌زدگان نیز مناطقی در نظر گرفته می‌شد و اگر این ساختمان مستقل ایجاد می‌شد، می‌توانست کمکی شایانی در این امر نیز باشد.
 
وی افزود: از مسئولان خواهشمندیم تا برای سال‌های آتی، تدابیر بهتری اندیشیده شود تا در مواقع بحرانی، دغدغه فراهم کردن ملزومات و دیگر امکانات اولیه را نداشته باشیم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید