کد خبر : ۲۵,۱۳۹
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۳۵
خارگ نیوز: در مراسم تحلیف اعضای شوراهای شهرستان بوشهر شاهد اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر بوشهر و اختلافات آشکار اعضای شورای شهر خارگ بودیم.
به گزارش خارگ نیوز، مروز مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بوشهر، چغادک، عالی‌شهر و خارگ از توابع شهرستان بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر با حضور خسروی فرماندار بوشهر برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست بخشعلی دهقائدی گزارشی از روند برگزاری مراسم تحلیف ارائه کرد و سپس بخش قرائت سوگند توسط هیئت رئیسه سنی برگزار شد.
 
در این بخش نصرالله اسدی عضو شورای شهر بوشهر با 64 سال سن به عنوان هیئت رئیسه سنی سوگندنامه اعضای شوراهای شهر را قرائت و بقیه اعضا متن را تکرار کردند.
 
در ادامه این مراسم خسروی فرماندار بوشهر، با قدردانی از حضور اعضای شورای شهر در فرمانداری بوشهر، خواستار تعامل و همکاری اعضا برای حل مشکلات شهرها شد.
 
همچنین نصرالله اسدی عضو شورای شهر بوشهر در سخنانی کوتاه از اقدام فرماندار بوشهر در مدیریت کردن شبهات در مورد انتخابات شهر بوشهر قدردانی کرد.
 
انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرهای بوشهر
 
در ادامه با رای‌گیری که صورت گرفت اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرهای بوشهر، چغادک، عالی‌شهر و خارگ مشخص شدند اما اعضای شورای شهر خارگ به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند رای آنان قرائت نشد.
 
بر این اساس در شورای شهر بوشهر عبدالخالق برزگرزاده به عنوان رئیس، زهرا رضایی به عنوان نایب رئیس، خدیجه گرشاسبی به عنوان خزانه‌دار و اصغر گورکی به عنوان منشی انتخاب شدند.
 
در شهر چغادک علی حسینی به عنوان رئیس، راضیه زارع به عنوان نایب رئیس، حبیب خدری خزانه‌دار و صادق سمیری و غلامرضا حیدری هم منشی شورا انتخاب شدند.
 
در شهر عالی‌شهر، اکبر رنجبریان به عنوان رئیس، حبیب زارع به عنوان نایب رئیس، محسن زنده‌بودی به عنوان خزانه‌دار و علیرضا بهادر و حسین رنجبریان به عنوان منشی انتخاب شدند.
 
اختلاف 3 به 2 اعضای شورای شهر خارگ
 
در حالی که رای‌گیری هیئت رئیسه شوراها به پایان رسید در جلسه عنوان شد اعضای شورای شهر خارگ اختلافاتی دارند و این اختلاف از این قرار بود که دو نفر از اعضا حاضر به پذیرش نتیجه رای‌گیری نبودند.
 
همین امر موجب شد تا برای دقایقی در جلسه تحلیف به بحث در مورد این موضوع پرداخته شد و سه نفر از اعضای شورای خارگ عنوان داشتند که باید نتیجه رای‌گیری اعلام شود اما فرماندار بوشهر عنوان داشت اعضای شورای خارگ به همراه دهقائدی معاون فرماندار در جلسه‌ای خصوصی موضوع را حل و فصل کنند.
 
این پایان کار نبود و سه تن از اعضای پنج‌ نفره شورای شهر خارگ تاکید داشتند که باید نتیجه رای‌‌گیری اعلام شود اما این اتفاق نیفتاد و نهایتا پنج عضو شورای شهر خارگ به همراه دهقائدی معاون سیاسی فرماندار بوشهر، به محل دفتر فرماندار رفته و نشست غیر علنی خود برای تعیین تکلیف هیئت رئیسه برگزار کردند.
 
تا پایان زمان مراسم تحلیف نیز خبری از نتیجه این جلسه نشد و معرفی اعضای هیئت رئیسه شورای شهر خارگ به زمان دیگری موکول شد.
کلیدواژه ها: شورای شهر خارگ 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید