کد خبر : ۲,۴۶۷
۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۲۲
فعالیت مطلوب روابط عمومی‌‎ها، ضامن امنیت و آرامش جامعه است
خارگ نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اگر روابط عمومی‌ها خوب کار کنند تا حدود زیادی امنیت، آرامش و رضایت جامعه تامین می‌شود.
به گزارش خارگ نیوز؛ مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر و انتخاب هیات رئیسه این شورا افزود: مسئولان روابط عمومی شریک امنیت جامعه هستند و هرگونه نارضایتی نشان می‌دهد جامعه از اقدام‌های صورت گرفته آگاه نشده‌است.

وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند و تا روز آخر خدمت از منتخبان خود مطالبه کنید زیرا اگر از این تشکل مطالبه‌گری را آغاز کنید می‌توانید در جامعه نیز از این ویژگی استفاده فراوانی داشته باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: وظیفه روابط عمومی این نیست که نگاه انتقادی جامعه را به دستگاه متبوع خود انتقال ندهد، بلکه در کنار انعکاس انتقادهای جامعه باید کارکرد صحیح دستگاه را بدن غلو به جامعه انتقال دهد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی یبین دستگاه و جامعه است برهمین اساس تلاش شود هم جامعه از اطلاعات صحیح دستگاه و هم دستگاه از اطلاعات صحیح جامعه بهره‌مند شود.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود در دورانی که به عصر ارتباطات معروف است، روابط عمومی‌ها با استفاده از ابزارهای خاص تکنولوژی کار خود را توسعه بخشند زیرا امروز به واسطه داشتن ابزاری که پیشینیان در اختیار نداشتند، مطالبه از این نهاد بیشتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که جامعه با مشکلات زیادی روبرو است تلاش و انگیزه روابط عمومی‌ها توانسته فضای خوبی را بوجود آورد و در ادامه نیز باید بتواند با تمرکز بر همین موضوع روند رو به رشدی داشته باشد.

وی در باره انتخاب هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر گفت: امید می‌رود هدف از این تنها تشکیل یک تشکل نباشد و افراد انتخاب شده این مجموعه را یک گام رو به جلو ببرند.

خورشیدی ادامه داد: برخی از تشکل‌ها در این استان وجود دارد که تنها افرادی آمده و رای گرفته و رفته‌اند تا دوره بعد که دوباره برای انتخابات بیایند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید