کد خبر : ۲۲,۱۱۰
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲
خارگ نیوز: در حالی که مسافران پرواز تهران-قشم با تاخیر ۱۰ ساعته و رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی مواجه شدند و حواشی بسیاری در این فرودگاه به وجود آمد، شرکت هواپیمایی قشم ضمن عذرخواهی از مسافران اعلام کرد که براساس شیوه نامه حقوق مسافر، خسارت مسافران را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خارگ نیوز، پرواز قشم ایر در تاریخ سه شنبه هفتم بهمن ماه ساعت ۱۳:۵۰ باید تهران را به مقصد جزیره قشم ترک می کرد اما به دلیل نقص فنی هواپیما با بیش از ۱۰ ساعت تأخیر مواجه شد و رفتار متناقض پرسنل شرکت هواپیمایی قشم باعث بلند شدن صدای اعتراض مسافران و بوجود آمدن حواشی بسیار در فروگاه مهرآباد شد.

یکی از مسافران در این باره به ایسنا گفت: حدود دو ساعت قبل از پرواز به صورت پیامکی به ما اعلام کردند که پرواز تهران-قشم با سه ساعت تأخیر یعنی رأس ساعت ۱۷ روز سه شنبه انجام می شود. این در حالی بود که پس از صحبت های متناقض مسئولان دفتر هواپیمایی قشم در فروگاه مهرآباد حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه مسافران پس از ساعت ها تاخیر و سوار شدن به هواپیما با شنیدن صدای بسیار زیاد موتور این هواپیما، دوباره اعتراض کردند و خلبان هواپیما مسافران را به فرودگاه مهرآباد برگرداند؛ چرا که به نظر می رسید هواپیما همچنان با مشکل نقص فنی جدی مواجه است و نمی تواند پرواز کند اما همه مسافران تصور می کردند این کار قشم ایر به دلیل آن انجام شده که مسافران زیاد اعتراض کردند و می خواستند به همه نشان دهند که هواپیما خراب شده است.

این مسافر ادامه داد: هنگامی که به فرودگاه مهرآباد برگشتیم همه مسافران اعتراض کردند و صدای برخی از آن ها بیش از حد بالا رفت اما هیچ یک از مسئولان قشم ایر پاسخگوی این وضعیت نبودند و نهایتا اعلام کردند که قرار است با دو هواپیمای فوکر۱۰۰ شما را به جزیره قشم ببریم که پرواز ساعت ۱۲ بامداد انجام می شود اما این پرواز با یک هواپیمای فوکر ۱۰۰ و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 
 
 

 

در پی پخش شدن این ویدئو در فضای مجازی پیگیری ها از این شرکت هواپیمایی آغاز شد و نهایتا شرکت هواپیمایی قشم در این باره به ایسنا اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافرین پرواز شماره ۱۲۴۰ در مسیر تهران- قشم در تاریخ ۷ بهمن ماه سال جاری به اطلاع می رساند بدنبال اشکال فنی بوجود آمده در هواپیما در فرودگاه مهرآباد، تیم فنی قشم ایر بلافاصله شروع به بررسی و چک مجدد هواپیما کردند و با وجود برطرف شدن اشکال فنی به منظور حفظ ایمنی بیشتر مسافران، هم زمان برای پرواز جایگزین برنامه ریزی های لازم صورت گردید.

در ادامه توضیحات این ایرلاین آمده است: لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی قشم در راستای تکریم مسافران عزیز تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ابطال پرواز و بلاتکلیفی مسافرین به عمل آورد و ضمن ارسال پیامک تاخیر برای عدم حضور مسافرین پروازهای بعدی در فرودگاه، طی دو مرحله از مسافرین پذیرایی به عمل آمد.

این شرکت ضمن عذرخواهی مجدد از مسافرین پرواز تهران -قشم و مسافرین پروازهای بعدی این شرکت که با صبر و شکیبایی خود نهایت همکاری را با مجموعه قشم ایر به عمل آوردند، براساس شیوه نامه حقوق مسافر،   خسارت مسافرین را پرداخت خواهد کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید