کد خبر : ۱۴,۱۹۶
۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۴۸
موتور سوران متخلف جزیره، آزاد از هفت دولت
خارگ نیوز: موتورسواران متخلف جزیره در روزهای اخیر اسباب نارضایتی اهالی خارگ را فراهم نموده اند و اهالی درخواست پیگیری و برخورد جدی از نیروی انتظامی و راهور جزیره را دارند.
به گزارش خارگ نیوز،آنقدر در سال‌های اخیر همه فضاهای شهری جزیره و مسیرهای خلاف جهت حرکت در خیابان‌ها براحتی در اختیار موتورسواران قرار داده شده و برخوردها با آنها بازدارنده نبوده است که بیشتر موتورسواران به خودشان اجازه می‌دهند به هیچ یک از قوانین راهنمایی و رانندگی و حتی سلامت و جان خودشان پایبند نباشند.
 
شمار موتورسوران نوجوان و حتی خردسال در جزیره روز به روز در حال افزایش می باشد و این موضوع نظارت جدی خانواده ها بر فرزندان خود را می طلبد که خدای ناکرده شاهد اتفاقات جبران ناپذیری نباشیم.
 
یکی از مهمترین مشکلات مربوط به موتورسواران متخلف جزیره ، جولان آنان در پیاده‌راه‌ها و برخی مراکز تفریحی مانند پارک ساحلی به شمار می رود که به معضلی تبدیل شده است.
 
رانندگی خطرناک عمده موتورسواران متخلف آلودگی صوتی ایجاد می کند که سبب مزاحمت برای شهروندان شده است و که تعدادی از اهالی این جزیره طی تماس با این پایگاه خبری خواستار برخورد با متخلفین این حوزه شده و خواهان تشدید برخورد با این وضعیت نیز شده اند.
 
نگاه ترحمی به موتورسواران؟
 
ضرورت برخورد با موتورسواران متخلف در حالی است که گاها شنیده می‌شود بعضی متولیان می‌گویند تنها وسیله رفت آمد آنها همین است. 
 
اگرچه همین افراد خودشان هم معترفند که وضعیت نابسامان موجود که جان و سلامت موتورسواران را هم تهدید می‌کند، زیبنده و مناسب نیست و باید کاری کرد.
 
نگاه ترحمی به موتورسواران متخلف باعث سلب آرامش و آسایش مردم می‌شود و جزیره نیاز جدی به تدوین طرح ساماندهی موتورسواران دارد، اگر پلیس مقررات را اعمال و در جامعه مورد حمایت قرار گیرد شاهد تخلفات کمتری از سوی موتورسواران خواهیم بود.
 
به هر حال وضعیت آلودگی صوتی ، بروز اختلال در تردد شهروندان، ایمنی و سلامت شهروندان و راکبان همه و همه ضرورت برخورد قاطعانه‌تر پلیس با موتورسواران و نیز تغییر وضعیت فرهنگی را نمایان کرده است؛ باید پذیرفت که موتورسیکلت وسیله‌ای نقلیه دارای دوچرخ برای جابه جایی‌ها در مسیرهای کوتاه و حرکت با آنها نیز تابع شرایط خاصی است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید