کد خبر : ۱۱,۲۱۸
۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۰۲
نیروهای مسلح ایران با همه قدرت و امکانات آماده دفاع از کشور هستند
خارگ نیوز: فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ‌ایران با وحدت و همدلی و با تمام قدرت و امکانات برای دفاع از کشور آماده هستند.
به گزارش خارگ نیوز، امیر سرتیپ غلامعباس اسماعیل‌زاده صبح چهارشنبه در دیدار با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: نیروهای خدوم و جهادی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس در دفاع از کیان اسلامی ایران ایستاده‌اند.
 
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت و همدلی برای دفاع از کشور آماده هستند و با استفاده از تجربه غنی ۸ سال دفاع مقدس و با همت جهادی در حوزه بومی سازی تجهیزات صورت گرفته با تمام قدرت و امکانات آماده اجرای دستور فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری هستند.
 
فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور تصریح کرد: هم افزایی و وحدت خوبی در جزیره خارگ حاکم هستند، پدافند مستقر در خارگ هم راستا با تمامی مسئولان در کنار اهالی شریف و صبور خارگ است.
 
ناصر ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره مقاوم خارگ در ۸ سال دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ مورد حمله دشمن بعث قرار گرفت ولی با مقاومت اهالی ایثارگر جزیره، نیروهای خدوم صنعت عظیم نفت کشور و همچنین نیروهای نظامی به‌ویژه پدافند قهرمان لحظه‌ای شریان حیاتی اقتصاد کشور از این نقطه قطع نشد.
 
وی افزود: نقش راهبردی و مؤثر پدافند هوایی در حفظ و حراست از این جزیره انکار ناپذیر است، شهیدان بابایی و ستاری توجه‌ای ویژه ای جهت حفاظت از این جزیره مهم و راهبردی داشتند.
 
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هم اکنون ایران اسلامی با تکیه بر همت جهادی جوانان بومی و توان داخلی در صنعت دفاعی به خود کفایی رسیده و توانستیم تجهیزات مهم در حوزه پدافند هوایی را به دست توانمند همین جوانان بومی سازی کنیم که نشان از همت والای این جوانان ایران اسلامی است.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: با عنایت به حضور هوشیارانه و مقتدرانه نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و سپاه قهرمان امنیت خوبی در این جزیره برقرار است و این امنیت را مدیون خون شهیدانی هستیم که برای حفظ کیان ما در این جزیره به شهادت رسیده‌اند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید